REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU KOLĘD i PASTORAŁEK
Organizator konkursu: Samorząd Uczniowski.
Cele konkursu:
- kultywowanie i rozwijanie tradycji wspólnego kolędowania;
- popularyzacja polskich kolęd i pastorałek;
- promocja uzdolnionych słuchaczy oraz ich osiągnięć wokalnych;
- twórcza konfrontacja i integracja środowiska szkolnego;
- rozwijanie wrażliwości artystycznej słuchaczy.
Adresaci konkursu: słuchacze szkoły
Warunki uczestnictwa:
- w konkursie mogą brać udział: cały oddział, soliści lub duety;
- uczestnicy wykonują dowolnie wybraną jedną kolędę, pastorałkę lub piosenkę świąteczną (polską lub zagraniczną) z podkładem muzycznym lub żywym akompaniamentem instrumentów;
- łączny czas kolędy nie może przekroczyć 10 min;
- wypełnioną kartę zgłoszenia (występ indywidualny lub grupowy) należy dostarczyć opiekunom Samorządu Uczniowskiego (D. Piaszczyk lub D. Salamon) do dnia 12 grudnia 2023;
- podkład muzyczny przesłać należy P. Robertowi Żukowskiemu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin konkursu: 14 grudnia 2023, godzina 15.00; aula szkoły (sala 5A)
Nagrody
Za zajęcie I, II, III miejsca przewidziane są nagrody.
Skład Komisji Konkursowej:
Przewodnicząca:
*Dyrektor mgr M. Paszkowska
członkowie:
* Marta Szewczuk
* Magdalena Bulzak
opiekunowie Samorządu Uczniowskiego:
* D. Salamon
* D. Piaszczyk
W konkursie ocenie podlegać będą:
- dobór repertuaru i interpretacja;
- ogólny wyraz artystyczny
Wyniki konkursu „KOLĘD i PASTORAŁEK” ogłoszone zostaną w dniu 14 grudnia 2023r i na stronie https://www.facebook.com/MedykBp/